Sunday, September 14, 2008

يوم فانتاستيك مع كل الطلبه




يوم افطار كل الطلبه

بجد اسعدتمونى
:D

مبسوطه اوى انى اتعرفت على ناس بقالنا اكتر من سنه وشويه
مقضيينها ماسنجر


وناس كنت بشوف اسمهم ع المنتدى تخاطيف

بجد يا عيال كان نفسى اشوفكوا
ايس ( ضحى هانم
حور الجنه
حفيده محمد
قبس من نور
روعه( منه صابر
تينجو برينجو
زهره الجبل
يقين( أسماء العريان
كليوباترا ( سميه هانم برده
فرح القلوب ( مروه
اوفيليا
البنا إمام الجيل
معكم ( ريــم
نداء الاسلام
روميساء واختها التوأم
ميس حقوق


وروزاليندا :D
c'est moi


ولا هزعلك يا كليو

كان نفسى اشوف ناس تانيين كتير
:(

الحفله كانت كويسه
والاسكتش اللى اتعرض كان رااااااااااااااااااااائع
وبالذات
مندوب ساحه يالا نحب اى حد :D
ورنات الموبايل :D
منتدى كل البنى آدمين
المنتدى وقع وحلمبوحه مش هيلاقى موقع يهاجمه
:D:D:D:D
كان جميل جدا

ايس وكليو عملوا احلى شغل
بلاش فضايح بقى :D
خلى الناس فاكرين انه كان احلى شغل

روعهـ
مبسوطه اوى اوى انى شوفتك يا سكره
انتى اينعم خدتينى في دوكه أول ما شفتينى
واربكتينى ومخلتنيش اعرف اعرفك :D
بس يالا مش مهم
بحبك جداااااااااااااااااااااااااااااااااااا
اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

ضحى
اراهنك ان اكنتى اديتى لكليو الهديه بتاعتها
طماعه طول عمرك


على فكره ال 12 الف جنيه اللى هتدفعيهم في درس الباطنه
انا اولى بيهم
:$

مش لازم تجيبيهم كلهم
كفايه 10 مثلا
يجيبوا عربيه فولكس زى القرده
موديل باسات مثلا
بصى هاتيهم وانا هتصرف
:D
هكمل عليهم
يا مفجوعه ياللى قعدتى تاكلى نص ساعه
انتى وسميه
مع ان الفرخه كانت متاكله قبل كدا 10 مرات

:D
رجعت البيت بقول لماما هاتيلى كل اللى في التلاجه اكله
هموت م الجوع يا ناس
:D

أروى

مبسوطه انى عرفتك يا جميله

بجد
كان يوم مذهل
احلى ما فيه اننا شوفنا بعض

يارب اجعل صحبتنا صحبه خير


المهم ان كميه الانبساط والفرحه اللى كنت فيها دى
جت واحده ربنا يسامحها شفطتهم منى فى المترو
:D
الكلام بدأ بانها معجبه بالعبايه اللى انا لبساها وجبتها منين
دخلنا فى قصه الهلالى بقى
تعرفى ان انا مخطوبه لوحد بيختارلى كل لبسى
انا فى نفسى ( ياستى ربنا يخليهولك حد يكره
بس احنا فسخنا الخطوبه على فكره
انا ( لا اله الا الله وانا مالى
معلش ولا يهمك اكيد خير وربنا هيعوضك
راحت معيطه ننن
يالهوى هو انا ناقصه
يا حبيبتى ولا يهمك والله العظيم ما فى حاجه تستاهل انك تعيطى
شويه وكنت هعيط معاها )
اصل انتى متعرفيش دا اهله كانوا مش كويسين
طيب اديكى قلتى اهه الحمد لله بقى
اصل انا كنت بحبه
والله ساعتها كنت عايزه ارمى نفسى تحت المترو
بصوا كفايه عليكوا كدا
:D


9 comments:

Unknown said...

يخرب عقلك يا سمر

يعني مش كفايه دفعالك العشين جنيه بتوع الاكل لا كمان بتتريقي عليا انا وثميه عشان بناكل برقة وبشويش

اخث اخث

سمـــر مــاهر said...

يابنتى اتقى الله
دانا رحت اتمشيت انا ومنه وصلينا المغرب ورغينا وقعدنا بره شويه
وادخل
الاقيكوا لسه بتاكلوا
وعشرين جنيه ايه اللى دفعتيهم يا بوبى
هننصب بقى
:D

مزايا العقارية القابضة said...

يا بنتي أيه الفضايح الأون لاين دي :)

سمـــر مــاهر said...

وما خفى كان أعظم يابنتى

البنا إمام الجيل said...

ازيا يا سمر ..

كيف حالك ؟

يارب حقيقي اليوم يكون عجبك ..

ويعلم الله اني سعيدة لسعادتكم

وفرحانة اني قابلتك انتي وكل العضوات ....

ربنا يبارك فيكي ويحفظك

زهرة الجبل said...

إزيك يا روزه ؟

وحشانى كتير يا جميله

بس ايه الفضايح دى كلها

ناقص بس شوية صور ويكون البوست متظبط :D

بجد أنا سعيييييييده جدا إنى اتعرفت عليكى وقابلتك

Qatarat Nada said...

اعجبني حبكم في الله المتدفق في قلوبكم
اخوتى ربنا يجمع بيكم في الجنة باذن الله
ربنا يبارك فيكم ويديم عليكم المعروف

Qatarat Nada said...

بس انا بصراحة مااعرفش فيكم خالص غير حور
مش هي هند ؟

سمـــر مــاهر said...

أروى البنا امام الجيل
ربنا يعزكم يارب
انا بحترمكم جدا

جنه الله
منوره المدونه حبيبتى
بس حور مش هى هند
حور هى شيماء
:D